Recenzia: CARETTA BEACH

Názov hotela(ov): CARETTA BEACH ****
Krajina: Turecko
Sezóna: Leto 2018
Odkaz na pobyt  
Celkové hodnotenie:

Vybrali sme sa s manželkou po prvý raz k moru a oslovili sme rodinnú známu. Všetky informácie, ktoré nám podala boli pravdivé až na informáciu, že na letisku nás bude čakať delegát od CK kartágo a ten nám poskytne ďalšie informácie. Nestalo sa tak, na letisko nikto neprišiel a stolík pre kartágo bol označený reklamou 20 cm na 7 cm  a bez pomoci delegátov od CK SATUR by sme to ani nenašli  a od vtedy sa to takto vlieklo počas celého pobytu.   Odlet nám meškal cez dve hodiny, info o meškaní sme dostali na letisku, pritom stačilo poslať iba sms o meškaní letu a hneď sa viete zariadiť ináč a nevyčkávať na letisku, veď telefón na nás mali. Čo sa týka teploty mali sme nádherných 32 C cez deň a 25 C ráno, dva dni malé mráčiky. More bolo mierne rozbúrené v posledné dva dni sa už nedalo plávať pre veľké vlny. Neviem ako tam tiekli morské prúdy ale doobeda bolo more čisté a poobede bolo znečistené od odpadkov. Morské dno tvoria ostré kamene, takže pozor na úrazy typu porezané palce, chodidla odreté boky a pod.. Vstup do mora je plytký a max hĺbka dna, kde sa dalo bezpečne plávať bola cca 3 m. Na môj vkus bola pláž veľmi znečistená nánosmi od mora a odpadkami od neporiadnych turistov. Objektívne treba povedať, po prejdení dlhšieho úseku pláže bola časť patriaca hotelu najviac udržiavaná. Izba bola čistá, posteľ pohodlná,  strava podľa chutí každého. Celkový dojem z ubytovania kazil mierny zápach z kanála v sprche a umývadle. V hoteli bol samozrejme bazén, tobogany, animácie pre deti aj dospelých, čo sme moc nevyužívali, pretože sme si chceli užiť more, kvôli čomu sme na dovolenku išli. I napriek všetkému super.

PS: To, že delegátky majú  na starosti 18 hotelov nie je ospravedlnenie, že sa nám nemôžu dostatočne venovať, to je problém manažmentu kartaga.

Galéria z pobytu

20180625_1932301

Hodnotenie

Ubytovanie

90/100%
    Slovné hodnotenie: pri ubytovaní mi vadil iba zápach z kanalizačného odpadu v sprche a umyvadle

    Strava

    95/100%
      Slovné hodnotenie: na výber čo len nechcete a všetko čersvé

      Servis v SR pred odcestovaním

      100/100%
        Slovné hodnotenie: pri výbere nám pomohla rodinná známa, čo povedala tak aj bolo

        Realita verzus katológ

        70/100%
          Slovné hodnotenie: sú tam použité fotky z neďalekého hotela CARETTA RELAX

          Sprievodca/delegát

          20/100%
            Slovné hodnotenie: podané všeobecné informácie, pri riešení problémov nezáujem zo strany delegáta
            Meno sprievodcu: bolo ich viac

            Doprava

            50/100%
              Slovné hodnotenie: meškanie letov tam aj späť

              Cena vs. ponúknuté služby

              50/100%
                Slovné hodnotenie: neviem objektívne zhodnotiť bola to moja prvá dovolenka pri mori

                Celkové hodnotenie

                80/100%

                  Klady

                  • príjemné prostredie hlavne pre rodiny s deťmi

                  Zápory

                  • slabé služby ponúkané zo strany delegátov

                  Informácie o autorovi

                  Meno: Eduard Payerchin
                  Kontakt: vl.edpay@gmail.com 0949891989

                  komentár

                  1. Hotel

                    95

                    Food

                    95

                    service

                    95

                    catalog

                    95

                    delegat

                    10

                    way

                    10

                    price

                    95

                    total

                    80

                    Dobrý deň. V tomto hoteli sme boli opakovane, nakoľko sa tu páčilo dcére (zrejme sa cítila bezpečne, bez otravných predajcov, ktorí sa tu na pláži nevyskytovali…). So službami hotela sme boli spokojní, možno sa tu aj vrátime, no NIKDY viac s CK Kartago. Totálny nezáujem o klientov (začalo to na letisku v KE – zmeškaný let-mali kontakt, mohli poslať sms, vrchol bol po prílete do Turecka, kde nás LEN anglicky hovoriaci delegát poslal do zlého autobusu a teda sme sa o transfer museli postarať ráno o 3tej sami…o odchode ani nehovorím…). Po príchode domov som reagovala  na vzniknuté situácie v CK, dostala som odpoveď, že ide o neoprávnený podnet, s odletom oni nemajú nič a s príletom…vraj ma o spôsoboch po prílete informovali u na Slovensku – že nebudem mať s rodinou autobus??? To si naozaj nepamätám… K otázke, prečo sme pri odchode boli jediní klienti, ktorí nemali pri sebe delegáta, či sme si to nezaslúžili ako platiaci klienti – tak k tomu sa v odpovedi ani nevyjadrili… Sú na trhu dlho, myslia si, že prežijú zo svojho mena… Cestovať budeme ďalej, no s Kartagom NIKDY VIAC. Kým som nevyplatila zájazd, volali 6krát denne, potom sme už neboli pre CK zaujímaví…

                  Pridať ďalšiu recenziu k tomuto pobytu